Mankšta

PIRMOJI MANKŠTOS DAINA

Kirmėliukas, kirmėliukas (-ytė)
Raitos mažas Kaspariukas (raitosi maža mergytė)
.RANKYČIŲ MANKŠTA

Mažas vaikas aš esu,
Bet užaugsiu pamažu.
Apkabint visus galiu
Ir save labai myliu.

Aš esu maža maža,
Bet užaugsiu kaip mama.
Aš kol kas esu pipiras,
Greit užaugsiu – būsiu vyras.

 MANKŠTA

Labas rytas, tau galvyte,
Ausis, nosis ir burnyte,
Labas rytas jums pečiai,
Būkit tiesūs kaip kariai.

Rankos būkit visad stiprios,
Pirštai, būkit visad miklūs.
Į svečius keliaukit
Kojų pirštus pagaukit.

Tu, liemuo lankstykis,
Kojos, patrepsėkit
Ir linksmai pas mamą
Judvi paskubėki.

MŪSŲ KŪNAS

1) Reikalingos kam akytės?
Kad matytų jos mamytę.
Kam vaikeliui ši nosytė?
Kad pauostytų gėlytę.

2) Reikalingos kam rankytės?
Čiupti viską, kas matyti.
Reikalingos kam kojytės?
Greit lakstyti po žolytę.
Kam vaikeliui nugarytė?

3) Kam burnytė reikalinga?
Valgyt viską, kas patinka.
O dantukai – sukramtyti,
Ausys – pasakų klausyti.

4) Atsigulti į lovytę.
Reikalingas kam pilvukas?
Kad pavalgytų mažiukas.
Štai maža mergytė guli
Ir į mamą meiliai žiūri.