ABĖCĖLĖ



A aš jau sočiai prisižaidęs,
Man dabar parūpo raidės.
Aš be mokslo net pelių
Atpažinti negaliu.
B bus didelė garbė,
Jei įsidėmėsi bė.
B turbūt labai svarbi.
Air B -greta abi.
C Cirke būna katinų,
Na ,bet aš neketinu
Eit dresuotas į areną.
Laisvę aš gerbiu vis vieną.
D didžioji kur esi?
Ar danguj ,ar debesy?
Tu tikriausiai iš aukštai
Mus ,du kačiukus ,matai...
E eit lengviau nei stovėti,
Bet pasipuikuot knieti.
Taip pakėlęs kojeles
Aš prajuokinu peles.
F Fotografija liūdna...
Faktas-mokytis gana.
Pavargau per tas kelias
Abėcėlės raideles...
G gal geriau pasikasyti,
Į garsus įsiklausyti?
Paklausykime drauge,
Kaip gražiai suskambo G.
H Herbuose nėra kačių.
Čia aš nuoskaudą jaučiu.
Būna meškos ir ereliai...
Kaip patikt bent vienai šaliai?
I Iškeliausiu sau toli,
Ten ,kur tigrai dideli.
Jie kačiukų nebijos.
  Juk panašūs mes į juos.
J jei gerai patrauki koja,
Siūlai greit atsivynioja.
Bet geriau nekišt nagų.
Aš nei spaudžiu ,nei mezgu.
K Kaip man pakeliaut norėtųsi.
Būna šiaurė ,būna pietūs...
Ar yra kur nors,beje,
Katinų katinija?
 L Laikas lipt į lagaminą.
Jug kelionės taip ramina.
Oi kažkas yra dugne,
Dar pirmesnis už mane.
M Man vis murkdavo mama,
Kad svarbiausia šiluma.
Kai aplink daiktai šilti,
Mylimas pasijunti.
N Nieko iš manęs negausi...
Ir gali nemurkt į ausį.
Niekam laiko neturiu.
Aš į N dabar žiūriu .
O Oi ,lėkštė kol kas tuščia,
Alkani ir būsim čia?
Man badauti jokio noro.
Sotus juk nesi iš oro.
P pietūs net su puoduku.
Kitas katinas?Puiku.
Kol prisikasiau iš tyko,
Pietūs ėmė ir išnyko.
R Reiktų draugiškai nuspręsti,
Kaip greičiau R raidę rasti.
Rrr erzinti šunis,
Jei jie urgzti nenurims...
S siūlai ,siūlai susivykit,
Siūlo galo nepalikit.
Bet man mokslo valanda,
Gaišt su siūlais nėr kada.
Š Štai už rankenos imu
Ir keliauju iš namų .
Aplankau šimtus šalių.
Dar per mažas .Negaliu.
T Ten kažkas turėtų būti.
Reik tik pabudėt truputį.
Bet budėt kantrybės trūko,
Tas kažkas tikrai paspruko.
U Už ausytės.Už ausytės.
Gera murkti ir klausytis.
Prisimerki ,bet užtai
A,B,C, IR U matai...
V Vai,kokia aukšta erdvė.
Ten tikriausiai skrenda V.
Skrenda debesų laivu
Ar naujausių lėktuvu?
Z vis zirzia galvoje.
Kas čia atskraidino ją?
Zirziančių labai bijau.
Kartą man įgėlė jau...
Ž Žiū ,visas raides baigiau ...
Aš išmokčiau ir daugiau..
Mokant žodį ,žinant kelią
Galima pagauti pelę...