.KICU KICU BĖ – BĖ

Kicu kicu bė – bė, atvažiuoja dėdė
Širmų kumelyte, trumpa uodegyte 2k
Kumelytė bėra, uodegytės nėra.
Kai susės keturiuos, kumelytė nevažiuos 2k
(O kai penktas dar prisdės, kumelytė.......)

99.KĖKU KĖKU

Kėku kėku kėku
Vėžė meška šėkų.
Važiavo per tiltą
Su kubilu miltų.
Tiltas subrazdėjo
Miltai išbyrėjo
O mažučiai vaikiukai
Nieko neturėjo.

100.KINKU KINKU DOMININKU

Kinku kinku Domininku 2k
Pilns lauks darbininkų 2k
Šimts aria, šimts akėja 2k
Šimtą morkų nepasėja 2k

101.PONAI IR DARBININKAI

Taip joja ponai 2k
Ant bėrų žirgelių 2k
O nabagai darbininkai 2k
Ant širmų kumelių 2k

102.LOPŠINĖ

1)Jau diena išeina,
Ir naktis ateina,
Čiūčia liū 2k
2)Užmerk akytes,
Sapnuok gėlytes,
Čiūčia liū 2k
3)Miega jau šuniukai,
Žuvys ir žvirbliukai,
Čiūčia liū 2k
4)Danguje žvaigždutės
Kaip tavo akutės,
Čiūčia liū 2k

103.KIUS KIUS Į ŠAKIUS

Kius kius į Šakius 2k
Pyragėlių pirkti 2k
Pyragėlių negavau 2k
Ant bulvyčių sutikau 2k
Kius kius į Šakius 2k
Baronkėlių pirkti 2k
Didelių negavau 2k
O mažųjų nepirkau 2k

104.ZUIKIS

Ėjo zuikis – taukšt, taukšt.
Per tiltelį pliaukšt, pliaukšt.
Tas tiltelis ūžt, ūžt.
Zuikis balon pūkšt, pūkšt.

105.VAIKŠTO MEŠKA

Vaikšto meška po laukelį
Ieškodama kalto:
Čia kaltas, čia ne,
Čia kaltas, čia ne, -
Kaltas, kaltas, kaltas, kaltas....

106.JOSIM JOSIM Į MIESTELĮ

Josim, josim į miestelį 2k
Nusipirksim pyragėlį 2k
Pirksim didį – nesuėsim,
Pirksim mažą – nepriėsim.
Pirksim vidutinį, kaip ratų tekinį.
Kai paėsim, kai priėsim,
Dar ir kitiems duosim.

107.TINDI RINDI RIUŠKA

Tindi rindi riuška,
Kas ten miške triuška?
Ar ne voveraitė 2k
Ruda kepuraitė? 2k
Vilkas šieną pjauna,
Meška riešutauna,
O kiškelis nabagėlis 2k
be kepurės šoka. 2k

108.ŠOKAM ŠOKAM RATELIU

Šokam šokam rateliu
garsiai trepsim bateliu,
Eikš ir tu, eikš ir tu
Patrepsėsime kartu.
Plojam plojam katutes
Keliam saulėn rankutes
Eikš ir tu, eikš ir tu
Mes paplosime kartu.
Bus ratelyje šilčiau
Jei sustosime arčiau,
Bus ratelyje gražiau
Jei sustosime toliau.

Eikš ir tu, eikš ir tu,
Mes pašoksime kartu.


109. LAIVELIS

Turiu laivelį mažą,
Plonų plonų lentučių,
Man jį padarė tėtis,
Kad jūrininku būčiau.

Einu krantu smelėtu –
žuvelės tyliai plaukia.
Ei, traukitės į šalį
Ir duokit laivui kelią

Buvau Jonukas mažas –
dabar jau didis Jonas
Ir man širdelėj gera,
kad aš jau kapitonas.

110. AŠ DAR MAŽAS, DAR BE ŪSŲ

Aš dar mažas, dar be ūsų,
Žmonės klausia, kuo aš būsiu,
Kam gi klausti, kuo aš būsiu,
Kai užaugsiu koše grūsiu.

111. AR NEBUVAI MISKE

Ar nebuvai miske,
Ar nematei kiskio,
Maciau kiski ant dirvono,
Tupi be zipono.

Apskrita burnyte,
Perskelta lupyte,
Ar is balos tas grazumas
Mano prigimimo.

112. KUR TU BUVAI, KISKEL MANO

Kur tu buvai, kiskel mano?
Melnycioj, ponul mano.
Taku taku talalaku
Melnycioj, ponul mano.

Ka ten veikei kiskel mano?
Girnas laiziau ponul mano.
taku taku.....

Ar tau bare kiskel mano?
Bare bare, ponul, mano.
taku....

Ar tau muse kiskel mano?
muse muse, ponul, mano.
taku....

Ar tu verkei kiskel mano?
Verkiau verkiau, ponul, mano.
taku.....

Kaip tu verkei kiskel mano?
Viau viau, ponul, mano.
taku...